Power BI – це інструмент для аналізу та візуалізації даних. За допомогою нього можна створювати інтерактивні звіти, які дозволяють швидко та зручно аналізувати великі обсяги даних. Але як саме створити інтерактивний звіт в Power BI? У цій статті ми розглянемо чотири основні кроки, які допоможуть вам створити ефективний та інтерактивний звіт в Power BI. Від підготовки даних до створення візуалізацій та додавання інтерактивності, ми детально розглянемо кожен з цих кроків та надамо вам корисні поради та приклади для успішного створення інтерактивного звіту в Power BI.

 

Крок 1: Підготовка даних

Якщо дані, які ви хочете візуалізувати, знаходяться в різних джерелах, то Інструмент дозволяє сполучати дані зі сторонніми джерелами, такими як Google Analytics, будь-якими CRM та базами даних, практично з усіма відомими системами.

 

Перед початком роботи з Power BI необхідно визначити, які дані необхідно аналізувати та яким чином їх можна отримати. Під час імпорту даних в Power BI вам необхідно очистити та підготувати їх для використання у звіті. Це включає видалення дублікатів, заповнення пропущених значень, виправлення помилок та інші операції, які допоможуть підготувати дані для візуалізації.

 

Крок 2: Створення моделі даних

Модель даних – це схема, або структура, яка відображає та описує взаємозв'язки між таблицями. Вона дозволяє Power BI зрозуміти, як пов'язані дані між собою, та побудувати візуалізації на основі цієї структури.

 

Щоб створити модель даних, вам необхідно вибрати таблиці даних, які ви хочете включити у звіт, та встановити відповідні зв'язки між ними. Power BI може автоматично розпізнати зв'язки між таблицями, якщо вони мають спільний ключ. Якщо зв'язки не розпізнані автоматично, їх можна встановити вручну.

Крок 3: Створення візуалізацій

Power BI має велику кількість різних типів візуалізацій – діаграм, таблиць, карт тощо. Для створення візуалізацій у Power BI, необхідно вибрати тип візуалізації та відповідний набір даних, які будуть відображені в цій візуалізації. Power BI дозволяє налаштовувати їх за допомогою різних параметрів, в тому числі й зовнішній вид візуалізації.

Один з ключових принципів Power BI – це можливість взаємодії з візуалізаціями. Ви можете наводити курсор на графік, щоб побачити більше інформації про дані, або вибрати окремі значення, щоб вони відображалися в інших візуалізаціях.

 

Крок 4: Створення звіту та його публікація

Після того, як ви створили візуалізації та налаштували їх параметри, ви можете створити звіт, який буде включати ці візуалізації та додатковий текстовий контент. Така функція є тільки в десктопній версії Power BI. 


Крім того, якщо ви придбали ліцензію, після створення звіту його можна опублікувати в Power BI Service, щоб він став доступним для інших користувачів. Ви можете налаштувати права доступу до звіту, вказати, хто має право переглядати, редагувати або створювати копії звіту.

 

Загалом, створення інтерактивного звіту в Power BI вимагає певних знань та навичок. Але якщо ви дотримуєтеся цих чотирьох кроків, будьте впевнені, що ви зможете створити якісний та інтерактивний звіт.

Tags:
Power BI
Vitalii Bober
Post by Vitalii Bober
травня 4, 2023
IT Project Manager Silvery LLC

Comments